för kärleken...

En aning bättre på jobb idag, men längtar fortfarande tills allt blir som vanligt...Bästaste Karin kom och mötte mig på jobb i eftermiddags så jag stängde receptionen klockan tre.



Vi körde till Entré. Startade med lite shopping (var det ialla fall tänkt) men hittade absolut ingenting...tycker inte det finns någonting snyggt. Antar att butikerna befinner sig precis i en mellanperiod sommar/höst.

Iväntan på bion köpte vi  vars en grillad kycklingsallad...mumsig!!! Lyckats vara nyttig hela veckan fram till bion...biogodis måste man ju ha, så vi delade på en påse m&ms.

Filmen som vi såg hette För kärleken. En speciell film som var ganska sorglig och tung...inte upplyftande precis men väldigt tänkvärd. Många bra skådespelar och mycket var inspelat i malmö. Kan bara konstatera att jag gillar verkligen svensk film...

Elias har varit med Mats på jobb idag så de körde hemifrån redan vid halv sju. Jag ringde och frågade Elias vad han tyckte...jodå det går bra, men ska jag jobba mer vill jag gärna börja lite senare....haha...han är bara för go....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0