festival...

Efter jobb idag så åkte Mats , jag och Elias in till malmö för att gå en sväng på festivalen. Elias fick prova på de luftfyllda bollarna i kanalen...fun balls....han var jättemodig och riktigt duktig...totalt genomsvettig när han kom ut...måste säga att jag var ganska sugen på att prova jag med...

















en mycket stolt, nöjd och glad Elias...

Gick upp till Gustav för en bit mat. Jag åt thaimat och Mats provade vildsvinskebab...inen höjdare nåt av det faktiskt....Elias valde att vänta tills vi körde till burlövs center där han slog till med ett happy meal på mac donalds...

Johanna har Rebecca Hoffer här....kul att träffa henne...så längesedan sist...Fredrik är såklart på festivalen ikväll...avslutning och allt...

Bara njuter av känslan att det är fredag kväll och ledig helg...det är lycka det med.....

dagens citat: man får aldrig leta efter lyckan...man möter den helt apropå...

natti natti...

Kommentarer
Postat av: Marie

Ser riktigt roligt ut,men den hade väl sjunkit som en sten om jag hade prövat........

2010-08-29 @ 18:08:43
Postat av: annmari



att han vågade det trodde jag inte det ser lite läskigt ut HEJA ELIAS.

2010-08-30 @ 11:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0