besviken och ledsen...

Haft en hiskelig och envis huvudvärk idag. Fick tom sånt där flimmer för ögonen (auramigrän ) fast denna gången på höger öga...känns ganska obehagligt faktiskt men det går över på tjugo minuter. Det här är första gången det blir huvudvärk av det...sist jag hade det var i Barcelona och då hade jag också varit inne i en stressig period precis som nu...


Gick hem lite tidigare från jobb. Lade mig en stund och vilade men huvudvärken ville inte ge sig...Kände mig nästan lite febrig och halvkass också....

Johanna är äntligen hemma igen efter ännu en jobbevecka. Skönt när hela familjen är samlad...

Just nu är jag väldigt ledsen och besviken på en som jag trodde var min vän...det tar på krafterna och jag känner mig helt slut emellanåt...försöker att inte tänka så mycket på det men...



Jag är iallafall otroligt glad att det äntligen är helg och hela familjen är ledig...ska bli sååååå skönt att vakna utan en enveten signal som inte ger sig förrän man stänger av tel och stiger upp...

Tänk om vi kunde få en solig och varm dag på stranden imorgon....tycker jag faktiskt att vi är värda...

natti natti...förresten huvudvärken är borta nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0