Premiär för min nya blogg...

Ledig dag idag!!! Ljuvligt! Har väntat på sotaren hela morgonen idag för den årliga inspektionen. Komer mellan 9-13!!! Tror de inte att man har annat för sig än att sitta och passa sotaren!!! Jaja, nu har han iallafall varit här. Johanna är hemma från skolan idag så vi ska iväg på en liten shoppingtur. Det är ju såååååå kul att handla kläder....men jag lovar att hålla i plånboken. Gjorde ett test på facebook. Vilken dokussåpa borde du medverka i? gissa vilken det blev....lyxfällan!!! Hahaha...och jag som ville få Robinson eller nåt annat kul och spännande. Då hade man blivit av med de där retliga kilona och fått fin bränna på köpet.


Det blev en massa shopping trots allt och därmed lite tunnare på kontot. Körde Johanna till tandläkaren och hämtade Elias på fritis samtidigt. Han var så ivrig att berätta vad de hade gjort idag. Det var nämligen en överraskningsdag på hela skolan eftersom de hade klarat en utmaning att läsa 300 böcker innan skolavslutningen. De hade fått välja bland en rad olika aktiviteter och Elias hade provat på att rida och åka traktor. I bilen på vägen hem undrade jag vad pojken som han lekte med hette. Det var Ernestas och vet du mamma , han är amputerad!!! Va ? Ja, han kommer från ett annat land....inte lätt med svåra ord. Skulle förståss vara adopterad.


Är just nu såååå himla hungrig, frusen och måttligt irriterad eftersom jag inte fått äta sedan kl 12.00. Fastar inför min tionde urografiröntgen imorgon och hoppas nu att min bamsenjursten på 27x20mm äntligen är borta. Har gjort tre stycken sprängningar och känner att det räcker för ett par år framåt. Det är ju tyvärr så att har man en gått fått njurstenar så har de en tendens att komma åter. Dags att gå upp tidigt morgon för ytterligare en trevlig laxering....usch! Tror  att jag ska hoppa i säng snart så att det kan bli morgon och att undersökningen snart är över....Då ska jag köpa nybakade frallor och njuta av varje tugga....

Natti natti ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Susanne!

Åh vad roligt att du oxå har börjat blogga, nu kan jag ju få följa er oxå! Bilderna hittar jag bla på vicke.be. Där är jättemycket.

Ha en underbar dag!

Kram Anna

2009-06-11 @ 10:20:18
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej Susanne ! Hittade din blogg via Annas =)Din blogg är jättefin ! Hoppas att undersökningen går bra och att det går fort s..! Ha en underbar dag!Kram Helen

2009-06-11 @ 10:38:10
URL: http://www.helen67.dinstudio.se
Postat av: Anna (igen)

Hej igen =)



Jag kom att tänka på att det finns en bra sida om man vill ha lite hjälp med designen på bloggen.

www.designadinblogg.se



Kram!

2009-06-11 @ 11:40:01
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/
Postat av: Marie Boström

Vilken fin blogg.Ja det e inte lätt med alla nya ord.Hälsa din gulle gubbe från mej.Förresten,hur räkar du egentligen.Jag gick ut gymnasiet för 26 år sen,då kan väl inte du ha gått ut för 27 år sen.Kram Marie

2009-06-11 @ 17:38:20
Postat av: susaanne

Nej men ojdå!!! Det blev ju fel....22 år blev det. Vet inte hur jag räknade.

2009-06-12 @ 08:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0