sommar och kvällsjobb...

De här två dagarna som varit har vi verkligen fått smak av sommar....över 20 grader, ingen vind och strålande sol från morgon till kväll....härligt!!!



Själv har jag ju tyvärr jobbat kvällar så har inte fått njuta så mycket, men det blev iallafall morgonrunda båda dagarna och igår hann jag sitta en timme i trädgården innan det var dags att bege sig till jobb.

Kändes konstigt att plötsligt jobba kväll sådär mitt i veckan. Elias tyckte det var tråkigt att han inte hann träffa mig innan han gick och lade sig två kvällar på raken. Som väl är hann vi ju iallafall ses en stund på morgonen innan det skola. I morse hade han väldigt mycket att berätta om och han pratade dubbelt så mycket som han brukar....och det säger en hel del...hihi...

Idag ska vi hämta honom lite tidigare från skolan för att köra till Lund och äntligen få gjuta hålfotsinlägg. Vilken procedur!!!! Först besök hos sjukgymnast som gjorde en bedömning. Hon var ytterst tveksam eftersom hon menade att man inte brukar göra det till barn. Vi stod på oss och hon gav med sig och skulle skicka sin bedömning till läkaren på vc. Flera veckors väntan och sedan skulle vi kontakta doktorn, vilket inte var det lättaste. Då vill doktorn boka in ett besök och titta själv för att sedan skicka remiss till ortopedtekniskai Lund...nu är det äntligen dags. Inte för att han lider av det på nåt sätt. Vi har ju dessutom köpt ett par inlägg som han har i sina skor, men det kan ju vara bra att ha två uppsättningar...

Nu är jag ledig fre lör och söndag. Ska bli jätteskönt, men tyvärr så verkar vädret inte bli så bra...ingen sol nu iallafall och graderna är betydligt lägre...en utav dagarna kunde det ju blivit sol och värme iallafall...man längtar ju såååååå.....

I morgon fyller min käre bror år men de är bortresta då och ska inte fira. På söndag ska Emmelie som nu kommit hem från Norge fira sin 25 årsdag i Eslöv och på måndag fyller Fredrik 18 år!!!! Vi får vänta lite med kalas, annars blir det lite väl mycket kalasande på en och samma helg. Vi ska fira Fredrik den 20e maj istället. Förhoppningsvis är det sol och värme då så att vi kan sitta ute och kanske bada den som är sugen på det.....



Nu ska jag stänga igen datorn och bege mig ut på morgonrunda...önskar alla en trevlig helg....

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Du är så duktig som är ute på promenad varje dag.Hoppas det blir bra med Elias fötter.

Vi träffas på söndag på Emmelies kalas.

Ha en bra dag.

2012-05-04 @ 10:34:29
Postat av: Marie

Rätt hyfsat väder ändå idag,men nu har det börjat droppa.....Ses på söndag <3

2012-05-04 @ 19:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0