kalas...

Igår var det kals för Johanna. Hela förmiddagen gick åt till att städa och förbereda mat osv, men vi hann med en runda i det undrbara soliga vädert mitt på dagen...härligt!!!

Det blev ett trevligt kalas och Johanna var så glad och nöjd med alla fina presenter...De sista gästerna gick inte förrän vid ett...

De här fina rosorna fick Johanna av Elin och Johanna C...



Röjde undan det mesta igår kväll när alla gått, så i morse var det bara att tömma diskmaskinen och ladda en ny...skönt!!

Hade räknat med lika soligt och fint väder idag, men ikke sa nicke....bara ett par grader och blåsigt!!!!

Mats och jag körde en runda till center syd istället för jag skulle lämna tillbaks ett par svarta byxor som jag köpt innan...

Det blir ju dubbelt så dyrt att ha med mannen på shopping...hihii Mats köpte en svart skinnjacka och ett par röda jeans.

Själv blev det en blus, tre toppar och ett par jeans...just det hittade även en svart hel dress på new yorker...har en lika dan i vitt som jag köpte i somras och den älskade jag, så då gäller det att passa på...

Nu har vi bänkat oss i soffan och kollar på Tin Tin med Elias...käkar upp alla godisrester...och sedan får det vara definitivt slut med allt sånt from imorgon....snart är sommaren här....



Kommentarer
Postat av: susanne

Marie: hoppas att det är okej att jag snodde din bild

2012-03-04 @ 20:33:08
Postat av: Marie

Gjorde inget alls....

2012-03-05 @ 11:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0