internationella kvinnodagen...

Två lediga dagar snart till ända.....Igår började jag dagen med en promenad för att senare köra till frissan i Malmö. På väg hem lade servon i bilen av och mitt i en rondell dessutom. Jätteobehagligt!!!! kunde ju gått illa....Kunde knappt svänga med bilen, så det var bara att bli hemma resten utav dagen...

På kvällen blev det en timme på gymmet. Inte så mycket folk idag. Blir så mycket roligare att träna då...

I morse vaknade vi till snö igen....verkar som våren backade lite igen, men det ska tydligen bli jättefint nästa vecka..

Idag är det internationella kvinnodagen. Johanna och jag har tillbringat hela dagen med shopping på väla i Helsingborg...6 timmar var vi där!!!! åt riktigt god grekisk mat. Johanna valde vegetarisk tallrik med grillad hallomiost, sallad, vegetariskt grillspett, tsatsiki och pommes, medan jag fick kycklingfile istället för osten och så valde jag bort pommesen....





En riktigt mysig dag fick vi tillsammans....

I morgon är det jobbedags igen och så även i helgen.....men ni som ska vara lediga får ha det så gott.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0