inte en aning.....

Idag är jag ledig....och inte har jag en aning om vad jag ska hitta på. Det är klart att det är skönt att vara ledig och bara njuta, men jag skulle så gärna vilja hitta på nåt kul och alla andra jobbar ju....man kan ju inte bara städa och shoppa varenda lediga dag...


Ska iallafall börja med en långpromenad. Solen verkar vilja komma fram och det lovas höga temperaturer idag...Kanske man skulle plantera  vårblommorna som inhandlades i söndags.

Kära grannen Lotta är i Ullared idag och både mamma och Johanna har varit på mig om att de vill åka dit innan påsk. Känner inte längre att det är några måsten man ska handla när man är där, utan det är mest för nöjes skull...alltid hittar man något kul att inhandla. Vi får väl se om vi kan få till det....

Efter någon månads väntan skulle det då vara dags imorgon att dra ut min visdomstand. Vad tror ni händer? naturligtvis har tandläkaren blivit sjuk och de ska skicka hem ny tid. Jag undrade då hur lång tid det skulle ta eftersom jag börjar känna av lite ilningar tex när jag borstar tänderna. Den provisoriska lagningen håller ju inte hur länge som helst. Ja, det kunde ta ett tag , men eftersom jag hade besvär skulle hon sätta upp mig på förtur...Vill ju ha det gjort nu...



Nä, på med kläderna nu och ut i friska luften....hoppas ni får en bra onsdag....

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha en skön ledig dag!!!

Vi får se om vi kan få till den där trippen till Ystad,annars följer jag gärna med till Ullared om ni åker ngn dag jag är ledig....kramis <3

2012-03-21 @ 11:35:28
Postat av: Ann-Mari

Måste man göra något bara för man är ledig,du får ut i solen o slappa.

2012-03-21 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0