det var det det...

Så fort jobbhelgen gick....nu är det ny vecka igen och jag startar med två fridagar....härligt!!!
Fick köra Mats till jobbet i morse eftersom bilen ju är på verkstad.

Elias är i skolan igen, så det blev inte så mycket av hans krasslihghet. Han var ju pigg redan på lördagen och igår var han på badhuset med en kompis och hans familj.


Idag har de lovat höga temperaturer och vackert väder, men ännu så länge lyser solen med sin frånvaro. Jag måste köra till jobb och hämta min mobil som jag glömde igår...så handikappad man känner sig utan den...undra vad man gjorde förr???? Tänk att man alltid ska vara anträffbar...hmmmm tror faktiskt att den laddat ur, men hur som helst är det ju inte så bra att den ligger i omklädningsskåpet...

Har jag tur kanske solen letat sig hit när jag kommer hem igen....Sugen på lite trädgårdsfix....



ha en härlig måndag.....

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att Elias är frisk igen,själv mår jag inget bra o ska ringa VC i e.m.

Jag vill också trädgårdsfixa i det fina vädret......

2012-03-12 @ 11:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0