andra bullar....

Ja, då är det ny vecka igen och två arbetsdagar är avklarade...Kylan har slagit till igen och påminner oss om att det faktiskt bara är början av mars. Vissa år har det varit massor av snö på Johannas födelsedag...

Känner mig så frusen och längtar såååååå efter sol och värme.....

Igår kväll blev det en runda till gymmet och vi var inte ensamma om man säger så, folk stod nästan i kö till löpbanden...inget kul att träna när det är så Snart är sommaren här och då ska kropparna vara i trim...det är nog så alla tänker....

Stora förändringar på jobb nu. Vi drar ner 8 platser , vilket i och för sig är bra , men det innebär tyvärr också att det är folk som får gå....nya schema, nya rutiner mm...och allt ska ske med raketfart...1 april har de tänkt sig....alla har massor av frågor, men ingen har ordentliga svar....många är såklart oroliga av olika skäl, men jag känner mig mest bara matt....

Nu har vi precis käkat middag. Kycklingfajitas med ranchosås och grönsaker....nu ska jag sjunka ner i soffan en stund innan jag ska tvinga mig ut i kylan på en kvällsrunda...nu e det andra bullar...som sagt, sommaren närmar sig...hihi


ha en trevlig kväll....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0