lite av varje...

I torsdags var det ingen rolig dag på jobb!!! sura miner och barnsligheter som hette duga!!!!!!!!!!! jag förstår mig inte på sånt....det tjänar inget till att hålla på så...bättre att försöka hjälpas åt och göra det bästa av situationen...kände mig totalt slut.. både arg och ledsen när jag gick hem....

som väl var så var det bättre igår igen...jag och susanna var en runda i stan efter jobbet. Jag köpte två jättesöta armband till mig själv från baglady och så blev det fika på espresso house innan det var dags att bege sig hem för att fira lite helg...

I går var en tung dag för en fin vän till mig....finns här för dig...tusen kramar....

Idag lördag har vi varit i klagshamn och firat barnens kusin Rasmus som fyllde 10 år den 26 e...det blev god mat och frågesport...gissa vem som vann? ....såklart jag!!!! vinsten var en karikatyr på sig själv ritad av födelsegrisen himself.....



Både igår och nu ikväll känner jag mig helt slut i rutan...såååå trött....somnade bredvid öppna spisen för en stund sedan.....och det var varmt kan jag lova!!!!  Blir nog till att lägga sig tidigt denna lördag.....





Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Teckningen var ganska lik dej,han är duktig på att teckna Rasmus.

2012-01-29 @ 11:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0