nu e de fredagsmyyyyys.....

Idag är det fredagen den 13e ....vaknade och blickade på klockan....06.03....okej, då kan jag sova en halvtimme till....nähä, för det kunde jag inte....skulle gått upp för en halvtimme sedan. Oj, så bråttom det blev!!!! Jag fick åka med Mats så tjänade jag en stund och var på plats strax innan sju iallafall...

Varit en annorlunda dag på jobb idag. Jag, en ssk, vår avdchef, överläkaren och enhetschef var i Lund nästan hela dagen för att jämföra medkliniken i Malmö och Lund inför sammanslagningen av SUS. Mycket intressant var det att jämföra . Lund har ju ett stort försprång vad gäller lokaler, medans vi har kommit mycket längre vad gäller förändringsarbete och hela vårt tänk med rutiner och rätt man på rätt plats....

Skönt med fredagkväll!!! Elias är med Oliver och hans mamma på busfabriken. De skulle vara hemma vid fem men de hade tydligen så kul att de ville stanna längre....Fredrik har precis åkt till några kompisar i staffanstorp. De skulle ha filmkväll. Johanna och Jerry jobbar. Mats och jag har bänkat oss på de bästa platserna i soffan med varsin pläd och bara slappar....



Oljudet i örat orkar jag inte ens skriva om, men jag önskar av hela mitt hjärta att det bara kan sluta att tjuta........please God please.....tänk att få vakna och slippa höra detta hemska....ska det alltid vara såhär....jag vägrar!!!!!!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Jaså dom skall också slå ihop medecinerna också.

Skönt att kunna mysa tillsammans.



2012-01-14 @ 11:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0