doktorn x 2

Hemma med Elias idag eftersom han ju är sjuk. Lite piggare idag tycker jag....

Det blev dubbla läkarbesök för min del idag. Ringde laurenzie kliniken i Lund och dra på trissor..... de hade fått ett återbesök, så om jag kunde ta mig dit klockan 10.40 så var jag välkommen. Bara att hoppa i badet snabbt som tusan och så lite färg på kinderna o rött på läpparna. Mats körde mig dit annars hade jag aldrig hunnit med tanke på parkering osv.

Alltid svårt när man ska få fram så mycket info på så kort tid som möjligt...den känslan har iallafall jag alltid när jag går till doktorn. Han tyckte ju efter att jag berättat om mina symtom också att det lät lite som meniere, men han ville att jag skulle göra ett nytt hörseltest. Det jag gjorde på citykliniken var perfekt och så även detta. Han påpekade flera ggr att om det skulle varit meniere så hade inte testet kunnat se ut såhär. Även om man inte hade ett pågående anfall så skulle det synts på diskanten. Han kollade även mina öron och de såg alldeles friska och normala ut....Han tyckte att det bara var att vänta ytterligare och hoppas att det går över annars fick jag höra av mig igen....så det är väl bara att lyda doktorn då....

Klockan ett var det dags för 1-årskontroll ang min hjärtoperation (som eg är 2-årskonroll då de ligger back ett helt år) Detta möte var väldigt mycket positivare då han var mycket nöjd och menade att det inte skulle kunna sett bättre ut....hålet är helt tätt och sitter exakt där det ska.... Nytt besök typ år 2015 ....skönt!!! så tacksam att det gått så himla bra.....



Elias klarade sig ensam de stunderna jag var iväg....redig kille....spelade wii tennis när jag kom hem....gissa vem som vann. Han klassade ut mig  två ggr på raken....

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att det gick bra....

2012-01-16 @ 19:07:46
Postat av: Ann-Mari

det var duktigt av Elias att vara själv hemma,skönt att det var bra med hjärtat.

2012-01-17 @ 11:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0