vårkänslor...

Skönt att vakna i sin egen säng i morse....älskar verkligen vår säng!!!! värd varenda krona...man blir verkligen påmind om hur skön den är när man sover borta...och ändå var det jättefina sängar i Ronneby...

Både Mats och jag lediga idag så vi valde mellan gymmet eller morgonpromenad och det blev faktiskt det sistnämnda...temperaturen visade 7 plusgrader och fåglarna kvittrade. Lagom tills vi kom hem så kom tom solen fram...härligt!!!

Mats krattade bort de värsta lövhögarna i rabatterna och jag städade inomhus. Ann-Mari och Janne kom förbi på eftermiddagsfika. Hade lovat dem hemgjorda semlor, men jästen var möglig trots att den skulle gå ut 15 mars...så dåligt!!! Var bara att köra och handla och insåg att vi inte skulle hinna få bullarna klara innan de kom så vi fick köra på köpefika istället. Fick dock ställa mig och baka senare eftersom jag redan hade hunnit hälla upp både mjölk och smör....får stoppa in de i frysen istället...

Idag fick vi veta vad den nya lilla prinsessan ska heta. Många gissade på Alice, Ingrid, Desiree, Lovisa...men ikke sa nicke. De överraskade med det franska namnet Estelle ( som betyder stjärna ) Silvia, Ewa, Mary. Helt otippat, men ju mer jag hör det desto mer gillar jag det...väldigt speciellt...prinsessan Estelle



Ta mig tusan....idag premiärgrillade vi....är det vår så är det!!! såååååå gott det var.....

Skulle egentligen jobbat denna helg men jag tog semester....kände att jag behövde det efter ett par turbulenta veckor...skönt!!!!

ha en trevlig helg.....

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Tack för igår,det gick lika bra med köbekager.

2012-02-25 @ 10:46:12
Postat av: susanne

tack själv!!!!

2012-02-25 @ 15:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0