ullared....

Igår var mamma och jag i Ullared. Hur skönt som helst...lugnt och fridfullt. Januari och februari är ju lågsäsong i ullared och det märktes sannerligen...Kunde tom parkera nära entren...Ingen av oss hade nåt sådär speciellt som vi absolut var tvugna att få tag på så det vara lite spontanshopping...skönt!!!

Tro det eller ej, men nu har även jag införskaffat mig en alldeles egen one piece...mörkblå med vita stjärnor....och måste erkänna att det är det skönaste mysplagget , speciellt när man är lite frusen. Dessvärre är det inte speciellt snyggt, men men...man behöver inte vara fin när man ska mysa....

Ska försöka lägga in några bilder på lite av det jag handlat under dagen....

Fredrik är hemma från skolan eftersom det nu är hans tur att vara förkyld. Ska köra honom till skolan iallafall för de ska lämna in en blankett om nytt val och det är sista dagen idag...

Min fina svägesrska Maries städande och rensande har smittat av sig och jag har nyss rensat båda badrumsskåpen...skönt att slänga!!!!! jag är i och för sig ganska bra på det ändå, men nu åkte det mesta i slaskhinken.....

Nu ska jag hoppa i badet så jag och Fredrik kan köra till Lund och lämna blankettern....

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Kan det vara lönt att åka till Ullared för att handla en mysdräkt,men det är ju kul med lite omväxling.

Vilar du aldrig,o njuter lite av din ledighet.

2012-02-07 @ 11:02:10
Postat av: susanne

jag köpte ju förstås lite mer än en mysdräkt men....visst njuter jag av min ledighet.....med simning, promenader, umgås med mina nära och kära....

2012-02-07 @ 13:51:25
Postat av: Marie

Ibland vill man bara göra ngt kul,utan att man har ngn speciell anledning......

2012-02-07 @ 14:27:12
Postat av: Susanne

Precis....visst e det så. Måste ha koll på nya dat på ysb....inga än så länge

2012-02-07 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0