stress stress stresssssssssssss..........

Tror faktiskt inte att det kommer bli bättre på jobb....vad gäller stress å alltså....så många som har olika stressymtom på jobb...0ch aldrig någonsin har väl så många varit sjuka samtidigt som nu....hjärtrusningar, ont i magen, diareer, ångest är bara några olika åkommor som de är sjukskrivna för....och jag själv med min yrsel och mitt öra....jag vet inte , men det är möjligt stressrelaterat det med.....vad ska man göra???????????

Blir ju om möjligt ännu värre för de som masar sig till jobbet eftersom man ju fortfarande har samma arbete som ska utföras och ibland får man även göra andras uppgifter samtidigt....igår var en sån dag....jag har sagt det förr och jag säger det igen....man kan inte göra 2-3 personers jobb samtigt...det går inte!!!!!! Ibland blir jag så himla rädd när jag tänker på vad som kan hända...sin egen hälsa är banne mig inte värt att riskera....men som sagt vad gör man....man kan inte mer än att säga till och det har jag gjort.....

Skulle bara vilja resa bort....långt bort....lång tid....och bara vara med min familj.....bara få njuta och ha det bra tillsammans....åh, vad jag skulle vilja det...................


Mats, Johanna, Fredrik och Elias.....Herre gud vad jag älskar er.......

Kommentarer
Postat av: Marie

Och inte blir det bättre med alla indragningar överallt.Undrar när de ska fatta att det inte lönar sig i längden.Det kostar att betala för alla sjukskrivningar också.

2012-02-10 @ 11:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0