rea-fynd...

Det blev en del shoppingfynd igår. Vi körde till Väla i Helsingborg. Har bara varit inom där en gång för flera år sedan, men blev mycket positivt överraskad måste jag säga. Många exklussiva och lite annorlunda butiker och så de vanliga också förståss. Shopping tillhör ju inte Elias favoritsyssla precis så det blev lite stressigt, får väl ta mig dit på någon som gillar shoppa istället. Mats och Elias var också med.

Jag köpte ett par marinblå tighta chinos inne på mango till det magnifika priset av 199 kr!!!! MQ hade jätterea på 70% så där hittade Mats en Fred Perry skjorta som kostat 1000 kr som nu kostade 250 kronor. Fredrik köpte två skjortor. En som kostat 1000 för 250 och en som kostat 400 för 120 kr. Jag hittade en tunika från Stockholm som kostat 700 för 150 kr....inga dåliga fynd va???? Skulle kostat 3100 kr och nu 770 kr. När jag sedan skulle betala så hade hon glömt slå in Fredriks skjorta för 250 kr....gissa om han var nöjd....hihi

Elias har problem med sin hålfot och går för mycket på insidan av foten. Träffade på en riktigt duktig kille på stadium som tyckte att vi skulle få remiss för att gjuta ett hålfotsinlägg. Han provade med och utan inlägg och visade och jämförde i olika skor. Meningen var att det skulle inhandlas ett par röda converse som han önskat sig länge , men kanske inte det bästa alternativet just nu....kan ke lite senare med ett par riktiga inlägg i....man vill ju ha som alla andra kompisar, så är det ju.....Slutade iallafall med ett par svarta snygga adidas plus hålfotsinlägg och en balansbräda att träna upp fötterna med....det blev en dyr affär, men ack så viktig. Ska ringa vc i veckan om remiss.

de här blev det...

Gjorde inget speciellt på kvällen. Kollade på melodifestivalen som de flesta andra. Halvslumrade i soffan mellan varven både Mats och jag. Nu är det mannen min som snorar och nyser....hoppas det inte blir värre för nu ska vi ju snart åka på minisemester....

Även idag blev det en tur till stadium eftersom vi konstaterade igår att hans fötter vuxit från 33-34 i somras till 36,5 nu.....tänkte att det måste vara omöjligt, men ta mig tusan...det stämde. Hans gympaskor som han har på innegympan fick vi alltså också byta ut....rolig kille det där. Jag frågade honom förra veckan om de passade och det gjorde dem sade han....två storlekar för små bara...hihi

och så blev det de här på innegympan...


Precis fikat och nu ska vi städa lite så man kan söndagsmysa ikväll med gott samvete.....




Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Det var inga dåliga REA-fynd,roligt när man hittar något man tycker om,hoppas att det ordnar sej för Elias med hans fötter.Det är ju viktigt att man är rädd om sina fötter.

2012-02-19 @ 19:12:07
Postat av: Marie

Ja,det är viktigt att vara rädd om sina fötter,men i regel bryr man sig inte så länge man inte har problem.Tyvärr är ju converseskorna bland det sämsta man kan ha,men det funkar kanske med inlägg.

2012-02-19 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0