förkylningsfritt...

Äntligen efter tre veckor verkar det som förkylningen är på väg att ge sig av....men den har nog flyttat in hos Mats verkar det som...men, ännu så länge är han på benen iallafall....

Gårdagen på jobb ska vi inte ens prata om, men kan säga som så...en utav de värsta någonsin.....måste bara ha semester nästa vecka. Har lagt in om en dag eftersom vi ska till Ronneby, men tänker lägga in om fre, lö sön också....då blir jag ledig totalt 7 dgr...och det behöver jag...........

Har jag riktig tur så kanske Marie och jag kommer iväg till ystad saltsjöbad två dagar också...skulle varit jättemysigt!!!! verkligen lyxigt ...två spa på en vecka....

Skönt det var att bara ligga kvar och mysa i sängen i morse...vi vaknade tidigt både jag och Mats , men bara känslan att få ligga kvar utan några måste....Elias kom också efter en stund...mys pys...



Idag blir det shopping...iallafall hoppas jag på att hitta nåt kul...varje gång jag varit ute har jag kommit hem tomhänt....samma sak i alla de vanliga butikerna ju...får se var vi hamnar idag.....

ha en bra lördag och ta hand om varandra...

all you need is love.......................

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller tummarna!!!

2012-02-19 @ 11:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0