Helsingör...

Haft en jättemysig heldag i Hesingör med Marie. Soligt och ganska skapligt väder, men det blev lite kallt och blåsigt mot slutet. Marie vann som vanligt shoppingduellen. Jag hittade inte så mycket. Blev glasögonfodral till mina solbrillor, foundation, nageldekorationer...små söta blommor, baguetter, danska jordgubbar, hubba bubba storpack till Elias...

Vi käkade italiensk brunchtallrik som var supergod!!!! Satt ute insvepta i filtar om benen, men det gick bra...





det får räcka med en bild på Marie för jag blev så dålig på min....

Tack för en jättemysig dag Marie....

Igår när Mats och jag gick långrunda så stötte vi på den här krabaten...



Nu var det slut på den här lediga dagen. Tre jobbdagar kvar den här veckan innan det är dags för helg...





Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Ja det behövdes säkert en långrunda efter en sådan lunch ni satte i er när ni var i Helsingör.

Hoppas att ni hade trevligt.

2012-04-25 @ 10:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0