resumé ...

Oj oj, vad dagarna springer iväg....i dag är det redan onsdag och jag har ledig dag.

Tänkte berätta lite om vad som hänt de senaste dagarna:

I frdags var det ju after work på sankt gertrud med några atrbetskamrater. Ganska trevlig kväll, men jag valde att åka hem tidigt. Skönt med after work...både hinna gå ut och träffa folk...och sedan ända hålla lite fredagsmys hemma...



I lördags blev det segling för hela slanten. Pia och Stefan undrade om vi ville föja med ut en tur....såklart att vi ville det!!! Vädret var väl inte det allra bästa men en och annan solglimt tittade fram mellan molnen då och då och rätt som det var så regnade det på oss...inte värre än att det gick att sitta ute på båten iallafall....















Blev mysig picknick med goda frallor och sedan kaffe och gofika....smakar väldigt gott ute på sjön.....

Vi var nog ute en fem timmar och inte en tendens till sjösjuka hos någon av oss....

I söndags blev det inte så mycket gjort här hemma....konstigt, men det är väl det att man precis kommit hem från Kreta....

Vi tog iallafall en snabb eftermiddagsrunda i Torup ....där skulle jag gärna kunna tänka mig att bo....om man haft egen trädgårdsmästare då vill säga...











Måndag och tisdag har det varit jobb för hela slanten. Dessutom föräldramöte i måndags kväll. Verkar vara riktigt bra fröknar som Elias fått nu i trean. Helt nya för oss...det kommer säkert att bli hur bra som helst...

Idag är det onsdag och jag har fridag både i dag och i morgon...gött!!! Tänkte bege mig ut på morgonpromenad men det stormar otroligt....vi har fått en liten släng av orkanerna som härjar ute i världen...

Solbrännan börjar redan falla av....sorgligt men sant....nä, brun är man iallafall, men det där nya fina försvinner snabbt...nu skulle jag kunna tänka mig att boka nåt kul  igen att ha och se fram emot...

Mats föräldrar befinner sig just nu i Alcudia för två veckor framöver....Trots att vi själv just kommit hem så e det nåt speciellt med Alcudia....skulle kunna tänka mig att leva där faktiskt....känner mig som hemma när jag är där...




Kommentarer
Postat av: Marie

Mats kan väl skaffa en sån där sittgräsklippare ;)

Killar brukar ju gilla sånt där.....

2011-09-14 @ 20:28:06
Postat av: Annica

Ja Alcudia (Mallorca) är underbart :)

2011-09-14 @ 23:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0