pizza på ciao och fotboll...

Igår fredag var det många nyfikna undringar. Tydligen hade det hörts ganska väl att jag var ganska upprörd och arg och såklart så berättade jag och alla stod på min sida och tyckte att det var bra gjort....härligt med fina arbetskamrater.....

Efter jobb gick jag och Karin till ciao och käkade god italiensk pizza. Vi satt ute i solen och det var helt fantstiskt väder....gick en runda inom åhlens....utan att handla faktiskt, innan vi gick vidare mot stadion för att kolla malmö ff mot austria wien...

Vi satt jättenära klacken...och herre gud vilken stämning!!!! det sjöngs, trummades, hoppades och flaggades precis hela matchen från början till slut...tyvärr hjälpte det inte för det blev förlust för Malmö med 2-1...

Nu är jag ledig i tre dagar och det ska bli sååååå skönt!!!! Började dagen med en jätteskön promenad i det underbara vädret. Hoppas att det håller i sig så länge det bara går så att hösten och vintern inte känns så lång....tom myggorna tror att det är sommar för de finns i massor och sticks det gör dem också.....

Hoppas att ni alla får en skön helg....

kramar....


Kommentarer
Postat av: silvana Petrovska

Visst är det skönt med sol och värme...

Nu Är jag på jobb och längtar ut..men snart om ca 3 timmar så blir det underbart ledig helg även för mig!!!!

Kramisar

2011-09-30 @ 12:29:41
Postat av: susanne

sommaren är o hälsar på igen....hoppas du får njuta i helgen Silvana...kram

2011-09-30 @ 19:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0