hjärnspöke.....

Mina otäcka hjärnspöke har kommit för att hälsa på....sååååå jäkla jobbigt, men jag tänker inte släppa in dem!!!! de kan stå där och banka på så länge de tycker det är roligt...men jag ger mig inte!!  aldrig att jag släpper in dem igen....både gick och lade mig och vaknade med ångest ....alltid som värst när man är ensam och alla andra sover....bara att stiga upp och vara som vanligt



Idag är jag ledig igen och inte en endaste plan för dagen. Tänkte börja med en morgonrunda efter att Elias åkt till skolan. Ska höra om Lotta orkar följa med ...hon har ju varit sjuk i helgen stackaren...

Ska förresten sy upp en klänning från indiskan som jag köpte innan vi åkte på semester...jag har en tendens att alltid skjuta upp saker som ska sys eller ändras. Så joxigt att ta fram maskinen, men så går det så fort när man väl tar tag i det...jag gissar att jag inte är ensam....haha

Igår hade vi lite fixardag här hemma. Mats fixade lite i trädgården. Kastade vissna växter och planterade lite ljung och murgröna....

Fredrik grundmålade sin sista sektion staket....och så kom regnet såklart när han var klar...e det inte typiskt...men jag tror att det klarade sig ganska bra iallafall...

Själv så höll jag mig mest inomhus och pysslade med tvätt och strykning. Mats bakade två lantbröd och jag  en ny omgång av Pias goda knäckebröd...

Idag börjar en ny omgång av buggen och just nu känner jag måttligt för det om jag ska vara ärlig, men det blir säkert bra när vi väl kommer dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0