bägaren som rann över...

Ett snabbt och gnälligt inlägg....

Haft ont i huvudet två dagar i sträck!!! Massor på jobbet!!! Önskar att man kunde klona sig, men tyvärr kan man inte göra två eller ibland tre personers arbete samtidigt....man orkar inte hur länge som helst!!!

Kroppen säger ifrån till sist....och ibland blir jag så rädd när jag tänker på det....det skulle inte vara värt det....inte rätt varken mot mig själv eller min familj...

I eftermiddags brast det.... den sista droppen som fick bägaren att rinna över....och som det rann sen....tack finaste ingrid för att du finns...tack finaste ingrid för din empati...tack finaste ingrid för att du är du....

just nu känns hela min kropp totalt utmattad. Känns som att jag sprungit ett maraton. Från värsta adrenalinkicken till total uttömd på alla negativa känslor och tankar...skakig och frusen....men jag tror jag kommer sova gott inatt...



I belive in angels...the kind that heaven sends...                      


Kommentarer
Postat av: Annica

Usch ja inte kul! Pratat med M om det hoppas jag för detta är inte acceptabelt. Massa kramar <3

2011-09-29 @ 09:08:56
Postat av: marie

Hoppas det känns bättre idag <3

2011-09-29 @ 11:51:39
Postat av: susanne

Ja, det känns bättre att sagt ifrån en gång för alla...

2011-09-30 @ 09:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0