bättre igen...

Jag vägrade släppa in spökena och de gav sig iväg för ett tag igen verkar det som....hoppas för väldigt länge....mår iallafall bättre idag.

Körde till Falsterbo igår... bara jag och havet!!!! så underbart!!! Solen sken och vinden ven....vågorna slog mot den tångbeströdda strandkanten...det finns inget bättre sätt  eller bättre plats att samla positiv energi....jag älskar verkligen Falsterbo.....



på väg...



äntligen...







klart och fint i vattnet...



bryggan...



kunde inte låta bli att ta av skorna och känna på vattnet ...



riktigt skönt så det blev till att gå i vattnet istället....



och så fick jag torka fötterna en stund i solen...



medan jag samlade positiv energi ....så mycket jag bara kunde.....



underbart.....

Kommentarer
Postat av: marie

Att vara ute i naturen kan verkligen rensa ur hjärnan o få en att koppla av :)

2011-09-20 @ 15:17:16
Postat av: susanne

ja, det är ljuvligt!!! bästaste medicinen....

2011-09-20 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0