ledig måndag...

Ledig måndag.....Elias har åkt iväg till skolan. Mats är på jobb. Johanna och Fredrik sover och här sitter jag i morgonrock och tjocstrumpor med datorn i knät. Solen börjar titta fram och jag ska snart ge mig ut på en morgonrunda.

Ann-Mari och Janne kom förresten efter teatern igår. De hade varit iväg hela dagen och föreställningen blev försenad eftersom huvudrollspersonen blev sjuk och de tvingades bryta så att en ersättare fick hoppa in. Fick bre några goda smörgåsar och så blev det mjuk pepparkaka som Elias bakat.






Har fått en såndär blödning i mitt ena öga...kolla !!!



ÄCKLIGT!!!

här får ni se nåt betydligt sötare....



hihi....kan ni se Elias nånstans där bakom allt skummet

nä, på med kläderna Susanne!!!!!!!!! dags att röra på sig....

ha en bra måndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0