ladiesnight och födelsedagskalas...

I lördags var det äntligen dags för ladiesnight med Martin Stenmark, Brolle, Frank Andersson, Anders Timell och Thomas Järvheden. Tio tjejer från jobb var vi som skulle dit. Vilken kväll det blev!!! Superbra ordnat och underbar mat....och vilka killar sen...haha!!!  Det blir svårt att matcha till nästa års ladiesnight....får se vilka det blir, men jag kan absolut tänka mig att göra detta igen...



I söndags hade vi kalas för mig och Mats. Yrseln hälsade på igen och så även den konstiga huvudvärken...märker att det blir värre när jag är stressad....blev iallafall ett bra kalas och fina presenter (även om det mest var pengakuvert ) denna gången som vi önskat oss....

Jobbat igår och idag. Lugna dagar...skönt!!! Precis hemkommen efter en mysig efter jobb pizza på ciao med Susanna...borde man verkligen göra lite oftare. After work är verkligen perfekt!!!

I morgon stundar en ledig dag...ingenting planerat. Kanske blir det ett besök hos farbror doktorn, eftersom jag också drabbats av lockkänsla för mitt vänstra öra....tror faktiskt att alltsammans hänger ihop och det kom ju i samband med förkylningen...trött på det är jag iallafall....men det är klart...värre saker finns ju...

Killarna har höstlov. Idag har de bakart rulltårta och på torsdag ska de gå på bio. Igår lagade Elias och Johanna middag ...kul när de hittar på saker tillsammans....

ha en trevlig kväll....

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja,nu får du ju försöka få ordning på yrseln o öronen.....jobbigt ju!!!

2011-11-01 @ 21:42:50
Postat av: ann-mari

hoppas att går till doktorn o får reda på vad som är fel,det är inte roligt att vara yr hela tiden.

2011-11-03 @ 10:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0