utarbetad...

Känner mig totalt slut!!!!! helt utarbetad!!!! haft två förfärliga dagar på jobbet....undrar hur mycket man orkar innan kroppen eller knoppen säger stopp....jag vet att jag gör ett jäkligt bra jobb men det ska ju inte bvara så att man inte orkar med vare sig hem eller familj när man kommer hem....behöver verkligen semester och ledig tid känner jag. Nog om det nu!!!

Idag är det lördag och vädret ser lovande ut. Varit ute på morgonrunda och det var svettigt som bara den...Mats är med jobb i Ängelholm ....TRIST en lördag!!!!!

Jag tänkte ta en snabb tur till burlöv center och sedan hem och lata mig i solstolen och insupa så mycket energi jag bara kan....hoppas hoppas det blir sol och värme för hela slanten idag....




Kommentarer
Postat av: Marie

Snart semestertider som tur är......

2011-05-22 @ 11:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0