gränden premiär...

För att återgå lite till gårdagen och molnen som tornade upp sig....det varade bara en stund och sedan blev det jättesoligt och skönt igen...solen kändes extremt stark, nästan lite farlig. Tror kanske att jag låg ute i 11/2 -2 timmar max, och dessutom solfaktor i ansiktet , ändå var jag röd på kvällen kände jag...undrar om det är det tunna ozonlagret????

Idag har jag hållit mig undan solen. Promenad i morse och Elias sov som en stock när jag kom hem vid nio. Jag hade inte tagit med nycklar så han vaknade av att jag bankade på dörren.....jag trodde att det var i min dröm som det bankade, sade han.

Strök en bamsehög med tvätt under fm sedan fick jag tvinga ut Elias. Vi spelade sällskapsspel , men så fort vi var klara så ville han in igen....knasig kille...

När Mats kom hem så körde vi till malmö och käkade grillat på gränden. Tveksamt om Elias skulle fixa det, men det gick skapligt. Vitlöksbrödet fick han skippa men kycklingspett och bakad potatis gick ner...där är så himla mysigt...massor av blommor....när gränden öppnat, då är det SOMMAR!!!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0