blodomlopp och operationsdax...

Då var blodomloppet sprunget och jag är helnöjd med min insats!!!! kändes riktigt bra och vi höll ett bra flyt hela loppet igenom....känns oförskämt bra även idag dagen efter. Många av kollegerna haltade runt på jobbet...hihi över 6300 som sprang!!!!

Vaknade med migrän i morse. Gick upp och gjorde mig i ordning, men fick lägga mig igen och ta en sup diclofenac. Ringde jobb och sade att jag kom lite senare. Tom kräktes gjorde jag...bläääää

I morgon är det Elias stora dag...dags att ta bort de dumma halsmandlarna. Vi har varit och handlat hem massor av glass, proviva, soppor, chokladpudding och saft och så fick han bestämma dagens middag....pizza med oxfilé , svamp och bearnaisesås.....lilla lyxliraren där....<3<3<3

Hoppas att allt går bra och att han slipper komplikationer. Hoppas också att han slipper att ha alltför ont...älsade ungen min....jag tror att det kommer bli allra jobbigast för mig som inte kommer att vara där. Bara en som får vara med och eftersom jag tror att Mats är den som är minst blödig så får det bli Mats. Jag blir den som sover över om det skulle behövas...men det hoppas vi att vi slipper så att vi får hem vår lille plutt i morgon kväll igen.....

Jag vet att det är många som håller tummarna och tänker på honom i morgon....kram till er alla...<3<3<3


Kommentarer
Postat av: farfar

Vi håller tummarna

2011-05-26 @ 10:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0