helgen går alldeles för fort...

och i morgon är det ny vecka igen, men därmed också en vecka närmre sommaren...Helgen har bjudit på lite behagligare temperaturer faktiskt, men man känner att vinden är kall fortfarande.

Igår var Mats och jag och tränade direkt på morgonen. Solen lyste utanför fönstret så det gick som en dans...vilken energikick man får!!!

Hämtade mamma på fm. Tanken var att vi skulle njuta lite av solen i trädgården men den försvann lika snabbt som den kom fram och det blev totalt mulet. Därför fick vi ändra planerna och köra en sväng till burlövs center. Blev mest lite fönstershopping. Mycket billigare, men inte lika kul såklart...

På kvällen grillade vi fläskfilé ute...sååååå gott det är med grillat!!! På kvällen festade vi till det med cheesecake och det är inte att leka med det heller!!!

Idag söndag struntade vi i träningen och gick morgonrunda till coop och köpte frallor till frukosten. Mest sprungit och småplockat lite här hemma under dagen, förutom en tur till nova lund med Malin och Fredrik. Inget shoppat för mig idag heller faktiskt.

Nä vi kom hem på em så sken solen så jag sprang in och tvättade bort sminket, smorde ansiktet med lite solkräm, på med jackan och satte mig tillrätta i trädgården. Vad tror ni händer då?  Såklart så blir det molnigt och vinden känns ännu kallare.

Mats tvättade poolskyddet så jag satte på walkingskorna och gav mig ut på bangarundan. Musik i öronen och faktiskt lite solsken också så det kändes hur bra som helst....

Nu är snart denna helgen förbi och som vanligt så går den alldeles för fort....Nu ska jag njuta av de sista timmarna med lite soffmys med familjen. Jag är sugen på morotskaka, men ingen har orkat baka så det blir inget med det....




ha en skön kväll ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0