fredagsmys...

Igår var det kalas i Eslöv där vi firade Maries födelsedag. Hemmagjorda pizzor med god sallad och tårta till dessert...mums!!! väldans mätta när vi åkte hem. En mycket trevlig kväll med massa prat om när alla barnen var små. Kul att alla barnen var med...

Idag har jag varit ledig. Tog det mest lugnt på fm. Strök och tvättade...plockade lite här och lite där...körde en runda till burlövs center innan jag hämtade Elias på fritids.

När Mats kom hem körde vi ännu en tur till Ikea, vidare till plantagen och sedan jägersro center...nu tänker jag inte gå utanför huset mer idag...nu blir det god middag, tv och fredagsmyyyyyys!!!!!!!!!!!!!!

om jag fick önska mig något i morgon så skulle det vara en riktigt solig och fin vårdag så man äntligen kunde ta den där långpromenaden på stranden och samla lite energi...


Kommentarer
Postat av: annmari

det var ju en bra önskan för solen skiner o det är jättefint,men fönstren är inte så fina nu när det är sol ser för hemska ut,hoppas att vädret fortsätter på det här viset.

2011-03-05 @ 11:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0