en dag med min älskling...

Känner mig så himla trött på kvällarna. Man borde ju bli lite pigg nu när det fina vädret visat sig...kanske det är detta som kallas vårtrötthet....hmmm

Imorgon är jag iallafall ledig och Mats har också tagit sig ledigt. Vi ska äntligen få en egen dag tillsammans så där mitt i veckan. Saknar det jättemycket!!!! vi hade ju det i princip varje vecka innan vi bytte arbete. Tänker köra till Helsingborg och åka över till Helsingör . Bara strosa omkring bland butiker och gränder...lunch på nån mysig restaurang...åhhh så härligt!!!! Hopas på vackert väder också för att höja mysfaktorn lite till.....längtar redan!!!



Ikväll ska vi grilla kycklingfilé med klyftpotatis, sallad och dragonsås....mmmmm...och så får det väl bli en kvällspromenad å det också....

hej så länge...

Kommentarer
Postat av: marie

ha en riktigt trevlig dag imorron!!!

2011-03-24 @ 20:40:46
Postat av: annsofi

gud vad vacker bild på er !

evig kärkek <3

2011-03-24 @ 21:04:52
URL: http://annzan.blogg.se/
Postat av: susanne

TACK det ska vi ha!!!! Annsofi: tack snälla....

2011-03-24 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0