1 år...

Kom precis att tänka på att idag är det exakt 1 år och en vecka sedan Fredrik opererades....tänk vad tiden går fort...men på ett annat sätt känns det ändå som att det är längesedan.

Det är även 1 1/2 år sedan jag opererade hålet i mitt hjärta....i början tänkte jag på det dagligen. Nu är det lite längre mellan gångerna, men det kommer på lite då och då och lika tacksam är jag att det gick så bra....

Har helt glömt bort att berätta att jag fått svar på min njurröntgen Allt var helt normalt. Inga tecken på varken njurgrus eller sten. Underbart!!!! frågan kvarstår doch varför jag är så öm över revbenen på höger sida....hmmmm, men det kan ju vara inflammation som jag har en tendens att få ganska lätt...jaja...

Idag har jag varit ledig. Började dagen med en morgonpromenad. Jätteskönt väder...runt en tio grader. Fixade lite här hemma på fm och sedan blev det lite shopping på Burlöv center. Cassel en ny butik hade öppnat där nu och där var massa fina saker. Jag köpte en jättesöt klänning och ett armband. Till Elias blev det beiga chinos, en ljusgrå v-ringad tröja och en röd t-shirt....skulle gärna stannat en stund till och kollat, men tiden räckte inte till tyvärr....får bli en annan dag...

I morgon är det jobbedags igen. Nu är det big brother som gäller innan det är dags att hoppa i sängen..ha en skön kväll allihop


Kommentarer
Postat av: annmari

det var ju skönt att det var bra på röntgen,

får hoppas att det håller sig så o att det inte kommer tillbaka,det med revbenen har Janne också som kommer o går.

2011-03-31 @ 10:12:24
Postat av: marie

Den där nya affären hade mkt snyggt i alla stilar,fast vi hade redan handlat en del när vi hittade den,så det blev bara vars 2 billiga baslinnen :)

2011-03-31 @ 20:38:21
Postat av: susanne

ja...hela vänstra sidan är ju blandade märkeskläder från bla vila och ...glömt vad den heter....

2011-03-31 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0