trööööööööööööötttttttttt!!!!!!!!!!!!

Två dagar har man jobbat hittils denna vecka. Är helt slut på kvällarna...inte ens några kvällsrundor har det blivit. Kanske är det efterdynar från studentfixandet som ger sig tillkänna nu....

Glömde lägga in lite mysbilder från lö och sön...här kommer dem:







idag är det lite sämre väder. Elias är förkyld och febrig och jag känner inte mig riktigt i form heller....hoppas han kan gå till fritids i morgon för Mats ska flyga till Uppsala och jag känner inte att jag kan vara hemma igen för vård av barn, bara två veckor sedan han blev opererad ju...

ha en skön kväll....






Kommentarer
Postat av: annmari

Ja det är klart att du är trött,efter en sådan fest,hoppas att det blir bättre med Elias har kanske badat för mycket.Jag undrade just var Elias var nu när skolan är slut. Visste inte att dom hade öppet på fritis.

2011-06-15 @ 10:21:09
Postat av: susanne

Elias är bra igen,lite förkyld men feberfri...skönt!!! jodå, fritids är öppet hela sommaren,men han går bara nästa vecka också, sedan får vi lösa det några dagar här och där...

2011-06-15 @ 16:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0