jobb jobb jobb...

Då var det onsdag och tre arbetsdagar avklarade.

I måndags var jag och tre andra från jobb på fotboll...malmö ff mot kalmar....2-0 till malmö blev det. Jag är väl ingen fotbollstjej precis, men det var rikyigt kul att se det live faktiskt. 11804 i publiken och tror ni inte att jag träffade på min käre storebror och Rasmus...haha




Både Mats och jag har åkt på nåt ilsket litet virus i halsen som kliar, retar och skapar en massa rethosta. Mats har blivit jättehes, medan jag hostar mest...hoppas vi piggar på oss och inte ligger sjuka över midsommar och så ska vi ju till ystad saltsjöbad och bara ha det gott också....sköööönt!!!!

En dag kvar att jobba denna veckan sedan är det tre veckor kvar innan semestern. Nu tycker jag att det kan bli sol och värme igen....all solbrännan har ju trillat av

lite tradigt inlägg idag, men det får duga....ha en skön kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0