falsterbooooooo...

Morgonpromenad med Lotta idag igen...alltid lika trevligt.



ganska vacker natur på rundan ...dessa är dock tagna för ett par veckor sedan...







Idag har Elias varit hemma hos Hugo och lekt hela dagen. Mats och jag körde en runda till mina föräldrar i Falsterbo. Mycket skiftande väder. Moln, regn, sol och blåst om vartannat. Vi gick iallafall en runda ner till stranden förbi strandbaden. Blev lite blöta eftersom det började regna halvvägs, men vi överlevde trots allt...





de fina små badhytterna i olika färger...

I morgon börjar en ny vecka...midsommarveckan närmare bestämt. 4 veckor kvar till vår semester!!!

natti natti...sov så gott!!!

förresten här kommer en bild på Mats mc som han nu satt in en annons på...någon som är intresserad av att köpa den kanske???



det var allt för idag...


Kommentarer
Postat av: annmari

Hade jag varit 50år yngre hade jag köpt den.HA,Ha.

2011-06-21 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0