semester!!!

Äntligen semester!!!!! Vädret är just nu inte så roligt.....har varit ganska kass hela veckan. Vi hade tänkt gå och kolla världens snabbaste allsång i pildammarna i torsdags men det regnade precis hela dagen så det blev inget av det.

Igår fre var det sjöbo marknad och regnet strilade även denna dag, men vi struntade i det och körde dit en runda. Uppehåll när vi kom dit, men det varade inte så länge. Regn, regn, regn.....inget kul att gå på marknad i sånt väder. Köpte tre par strumpor till mig själv, en påse brända mandlar som vi gick och knaprade på, Elias köpte en bey blade och såklart de obligatoriska gräddbullarna när vi gick till bilen...


I morse vaknade jag halv sex...hade glömt stänga larmet på min tel...härlig känsla när man kom på att det bara var att somna om igen....semester!!!!

Vaknade igen vid åtta. Drog på träningskläderna och gick ut på en morgonrunda. Idag hade det lovats vackert väder, men sisådär skulle jag vilja påstå. Ser riktigt höstigt ut. Mest moln på himlen även om solen tittar fram lite emellanåt. Blåser som tusan....det värsta är att de lovat skitväder hela nästa vecka också....hoppas verkligen att det vänder och kommer in högtrycksväder igen.....jag håller tummarna och hoppas...det är allt man kan göra...

ha en trevlig helg....

Kommentarer
Postat av: Marie

Visst är det trist när det mest regnar o är halvmulet.Konstigt sommarväder i år.Hoppas verkligen på bättring,vi behöver det så väl......

2011-07-16 @ 12:02:38
Postat av: Ann-Mari

hoppas ni får fint semesterväder,vi hoppas också på fint väder,för vi tänkte också åka ut lite o då är det skönare när solen skiner.

2011-07-17 @ 11:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0