summering av helgen...

En mycket lugn helg hos familjen Palmér. Morgonträning både lör och sön...vilket är tur eftersom man stoppar i sig diverse gottigheter på kvällarna....

I lördags blev det en tur på Nova och Idag en liten sväng på center syd...

Lite städning och tvätt och stykning...

en mycket ointressant helg med andra ord, men ack så skön!!!!

Elias har fått nåt eksemliknande torrt, knottrigt på hakan och ena kinden. Möjligt att det kan vara utav Dalacinet, men han har förvisso aldrig reagerat på det förut. Jag smörjer bara med mjukgörande Dexem från apoteket och så hoppas vi att det försvinner lika plötsligt som det dök upp. Det kliar iallafall inte...

Nu kollar jag på handboll igen medan Mats och Elias kollar på film i hans rum. Johanna städar och Fredrik gick nyss hem till Malin. Snart kommer mina kära föräldrar på lite kvällsfika...

Just det....hur kunde jag glömma det. Johanna har ändrat min blogg igen. Den andra var i juligast laget....nu vill vi ha vår....

Njuter av de sista timmarna av helgen...i morgon stundar en ny orörd vecka...

kram kram


Kommentarer
Postat av: annmari

bloggen blev jättefin.Men våren får vi nog vänta på.

2011-01-24 @ 10:29:02
Postat av: annmari

bloggen blev jättefin.Men våren får vi nog vänta på.

2011-01-24 @ 10:40:59
Postat av: annmari

bloggen blev jättefin.Men våren får vi nog vänta på.

2011-01-24 @ 10:41:48
Postat av: annmari

Din bloggsida blev jättefin.

2011-01-24 @ 10:43:18
Postat av: annmari

det blev lite fel

2011-01-24 @ 10:44:17
Postat av: annmari

bloggen blev jättefin tycker jag,men det brukar den bli när Johanna varit i farten.

2011-01-24 @ 10:47:02
Postat av: susanne

tack tack <3

2011-01-24 @ 17:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0