kompledig...

En veckas ny väntan...please please please...Idag har jag varit kompledig och det var verkligen välbehövligt!!! Tog det lugnt hela fm. Badade och körde till frissan och klippte och slingade håret...längesedan sist.

Var med Elias på vc på em och nu har läkaren äntligen skickat remiss till öron näsa hals för bedömning om mandlarnas vara eller ikke vara....det bästa hade ju varit om han slapp för man vill ju inte utsätta sitt barn för en operation i onödan.....detta är inte upp till oss att besluta utan det överlåter vi gärna åt en läkare. När vi var på väg i korridoren mot läkarens rum sade Elias: alltså om han säger att han ska ta mina mandlar så springer jag det fortaste jag kan härifrån.....gulleplutt <3

Elias och jag har ett hemligt projekt på gång i köket.....vi säger att vi städar men ni ska snart få se vad det är...



bagarna...



e han inte söt så säg...





fina va!!!!!

nu är det fredagsmys för resten av kvällen...




Kommentarer
Postat av: Marie

Ser goda ut!!!

2011-01-15 @ 12:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0