fri fredag...

Vaknade inte förrän kvart i nio i morse!!!! det blev till att lägga i en hög växel för jag skulle ju vara i svedala klockan tio...Lite sen blev jag men det gjorde inte så mycket. Så himla kul att träffa  Susanna...känns som evigheter sedan sist. Blev god fika och massor av prat såklart.

På eftermiddagen körde jag en tur till Burlöv center och fick faktiskt shoppat lite. En ny tränings bh, leggings och en kofta. Till Elias köpte jag ett par röd och vitmönstrade Björn Borg kalsonger....gissar att han blir lycklig!!!! som han sade igår: mamma om man har Björn Borg kalsingar så kan man ha hur mycket häng man vill....

Nu har vi slagit oss till ro i soffan och ska bara njuta av fredagskvällen...

kram kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0