fel dag!!!

Hur kan man ta så fel!!!! hade bestämt för mig att det var i morgon onsdag som jag skulle på mammografi men det är inte förrän på torsdag morgon, den 13e januari....så vänta med att hålla tummarna tills dess är ni snälla.....



när jag är orolig över saker och ting så blir det så fel ibland...jag fokuserar på mitt och allt annat runt omkring blir inte lika viktigt. Det blir lätt fel då...och så blir man arg och ledsen...

egentligen så vill man ju bara bara få krypa ihop till en liten boll och få en stor varm bamsekram och några upplyftande ord...



natti natti....

Kommentarer
Postat av: marie

En bamsekram från mej <3

2011-01-12 @ 11:57:33
Postat av: susanne

tack <3 bamsekram tillbaks!!!

2011-01-12 @ 17:58:34
Postat av: annmari

det går säkert jättebra.

2011-01-13 @ 10:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0