äntligen kalasdags för Elias...

Igår började Mats och jag lördagen med träning på gymmet. Har ju inte blivit en enda dag i veckan...ibland blir det så.

På kvällen var vi hembjudna till Marie och Roger på smörgåstårta!!!! Verkligen längesedan vi träffades och såååå roligt vi hade!!!! Elias lekte så fint med Frans .Tiden gick så fort och klockan blev alldeles för mycket innan vi kom hem men men....vad gör väl det om hundra år....

Johanna och Christopher lagade middag här hemma som de åt tillsammans med Malin och Fredrik...trevligt!!! De är så duktiga...

Idag är det söndag och äntligen dags för vuxenkalas för Elias....som han har längtat!!!!  Bordet är redan färdigdukat, det fixade jag direkt i morse när jag steg upp. Jag vet att han längtar efter att öppna sina presenter....











finaste barnen som finns <3<3<3

i morgon börjar en ny vecka med nya förhoppningar...<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0