fastar!!!

Klockan är snart halv sju och jag har inte ätit sedan halv tolv. Resten av familjen har precis käkat hemmagjord pizza och ljuvliga dofter sprider sig i vårt hus....suck!

Kan inte säga att jag känner mig direkt hungrig utan mest lite tjyvtjockt. Huvudvärk och lite smått illamående. Brukar bli det av de där toliaxtabletterna faktiskt....och ikväll är det dags för två till.

Imorgon är en annan dag...det första jag ska käka är en sån där trekantsfralla från pressbyrån med massor av goda frön....det brukar smaka ljuvligt!!!!  men det blir nog inte förrän framåt tiotiden eller nåt. Ska röntgas först ju....

hoppas nu att allt ser helt normalt ut och att där inte finns en endaste liten sten....håll tummarna!!!!

vi hörs i morgon!!!



den där skulle man kunna sätta tänderna i....

Kommentarer
Postat av: marie

Håller tummarna att både du o James slipper de där jädrans stenarna.......

2011-02-21 @ 20:39:47
Postat av: susanne

tack det kan behövas...

2011-02-21 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0