dag 5 med storm...

Jaha....trodde att det skulle vara slut på stormen nu, men ikke sa Nicke. Kändes lite lugnare i morse på väg till jobb, men nu vet i tusan....



Igår var jag ledig. Passade på att städa och rensa lite eftersom det inte var något uteväder att skryta med direkt. När Mats kom hem körde vi och tränade och på kvällen blev det en sväng till coop för att handla lite mat...och vips så var den kvällen gången...

Idag jobbar Mats ända till klockan nio, så det blir jag som får stå för middagen ikväll. Får vi se hur det går...skoja bara...

I morgon är det dags att köra till Eslöv för att kolla Elias halsmandlar. Får vi se vad de säger....nu verkar det ju peppar pappar som att det gett med sig och ändå har han varit rejält förkyld hela veckan. Mest suttit i luftrören med snor och hosta...Hoppas att det går bra i allafall....

I morgon kväll tänkte hela familjen Palmér gå ut och käka gott på Rosegarden....ska vara mycket gott och mycket att välja på. Asiatiskt, mongolian barbeque, sushi mm... dessutom har jag hört att de har en mjukglassmaskin som man får ta glass från själv....gillar vi!!!



Inget speciellt spännande att skriva om idag så jag tror att jag nöjer mig faktiskt....

ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: marie

Det är så himla kallt i vinden,känns som det går rakt igenom kläderna.

2011-02-17 @ 21:19:33
Postat av: annmari

ja det är verkligen blåsigt,var i Malmö igår så jag tog poå mig varma kappan med pälsfoder,kände mig som en Mishelingubbe,jag hatar att ha så mycket kläder på mig,men va göra när blåsten går genom skinn o ben.

2011-02-18 @ 10:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0