Elias 9 år.....

Igår fyllde Elias 9 år....tänk så fort det gått....vi började med att sjunga för honom tidigt på morgonen för både Mats och jag skulle tyvärr jobba. Han fick sitt efterlängtade skylandersspel till x-box och så fick han vår gamla laptop eftersom vi köpt en ny...

Mats gick lite tidigare från jobb och så köpte han med sig mc donalds hem som Elias hade önskat. På kvällen köörde vi till lund och gick på bio. Lasse Åbergs nya som skulle vara så bra, men jag vet inte det...tyckte att den var ganska trist faktiskt. På en skala från 1-5 så skulle jag inte ge mer än en 2a. Tror ändå att Elias var nöjd med sin födelsedag och det blir ju snart kalas också....

Idag är jag ledig och har varit ute på morgonpromenad i duggregn, men det var väldigt milt och skönt iallafall. Elias ska leka hemma hos Gustav och jag ska till tandläkaren. Får vi se om de kan hitta något fel i min tand....

fortsättning följer.................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0