annandagen...

Sovit såååå gott i natt....låg och drog oss länge i morse...mysig morgon!!!! Tanden har varit lugn....men är nog ändå säkrast att ringa tandläkaren och beställa tid....

Mats, jag och Fredrik körde en runda till burlövs center för att kolla om man kunde fynda nåt på rean, men jag klarar inte av så mycket tossiga människor på en och samma gång. Blev påsprungen två ggr av fullvuxna karlar...foklk blir som galna bara det står REA på skyltarna....Den enda som hittade nåt var Fredde som fyndade ett par jeans på MQ och en tröja på JC.

Vi körde hem och lunchade lite av julresterna och sedan tog Mats och jag långpromenad till Bernstorp. Jag köpte mig en riktigt varm jacka på team sportia...en weather report till det fabulösa priset av 599kr!!! rena fyndet då jag räknat med 1000-1500...ibland har man tur...

snygg va???

I morgon är det en alldeles speciell dag....vår lillplutt fyller 9 år!!! kan ni fatta....så fort åren springer iväg....tyckte nyss att det var den där snöiga och jobbiga julafton, då han låg i min stora mage...jag hade svårt att sitta, det kliade på magen, jag bytte kläder för jämnan....och tre dagar senare var det äntligen dags för vårt tredje underverk att se dagens ljus....du är en underbar liten kille Elias....älskar dig av hela mitt hjärta....



alcudia 2011...

i morgon är det dags för både Mats och mig att börja jobba...men på kvällen ska vi fira Elias med bio och restaurangbesök....mer om det i morgon...

ha en fortsatt skön kväll.....

Kommentarer
Postat av: Marie

Gratulera "plutten" från mej <3

2011-12-27 @ 12:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0