vardag...

Ja, nu är allting som vanligt igen...nästan....skolan har ju inte börjat. Känns helt okej att vara igång och jobba faktiskt. Kul att träffa alla igen....

Igår var Johanna och jag på bio. Vi träffades uppe i stan efter jobb. Föst blev det bagels på espressohouse och ett par butiker hann vi med innan det var dags för film. Svensk film: kyss mig...vi gillade den både jag och Johanna. En fantstisk kärlekshistoria mellan två kvinnor... fint filmad och bra skådespelare...

Sommaren är som bortblåst och jag undrar om den kommer tillbaks mer för i år....det blir en tidig och lång höst...

En dag kvara att jobba denna veckan och sedan är jg ledig fre, lör sön....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0