skön helg...

Ifredags vaknade jag av att Lotta smsade och sade att det var en vattenläcka i gatan utanför oss. Ja, det var en rejäl läcka och det resulterade i att vi var utan vatten hela dagen...så beroende man är av vatten, och så bortskämd man är...





Vi skulle ju hem till Marie och Roger i Staffanstorp på kvällen, men det fick bli en kattatvätt... Vi hade en superdupertrevlig kväll med underbar mat och gott vin. Mycket skratt blev det....





har ni förresten sett den här läsken med det förfärliga namnet...ORANGINA...shake it to wake it....haha



Vi hade sån lyx att Rebecca körde oss hem mitt i natten. När jag vaknade på morgonen låg den här ljuvliga killen och sov så gott i Mats säng, medan Mats hade lagt sig i Elias rum....Kan ligga hur länge som helst och bara kolla hur lugnt och skönt han sover...så var det inte innan hans halsmandeloperation kan jag lova...



Lördagen visade sig bli en solig och fin dag så vi körde faktiskt en runda till falsterbo efter lunch...18 grader i havet och inte ett moln på hela tiden....sommaren ville visst hälsa på lite igen...









här har vi orangina igen....haha



Tänk att man fick lite sommar idag....

Massor av vackra fjärilar i trädgården...



Elias och Fredrik fixade middagen medn Johanna och Jerry dukade...





kycklingtaccos stod på menyn...

Söndagen visade sig bli ännu finare än gårdagen. Solade och badade hemma på fm.









På em var det dags för Östarps gästis där vi firade min kusin Mats 50-årsdag...

Fantastiskt mysigt ställe... solen gassade , barnen lekte....en mycket trevlig eftermiddg....







Roger och Tina...



Min mamma och pappa...



Mamma och Elly...



Finaste kusinern...



Elly och födelsegrisen Mats...

I morgon är det en ny vecka full med nya möjligheter...och ännu en vecka närmre Kreta...















Kommentarer
Postat av: ann-mari

ni fick väl inte in vatten från gatan.

2011-08-22 @ 10:35:57
Postat av: susanne

nejdå, det slapp vi....

2011-08-22 @ 16:16:06
Postat av: Marie

En härlig helg ,verkade det som :)

2011-08-23 @ 18:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0