det blev en dag på stranden...

Igår blev det faktiskt en dag på stranden...närmare bestämt borstahusen i landskrona tillsammans med Marie och Emmelie. Måste säga att jag blev positivt överraskad....jättemysig liten strand....och varmt och skönt i vattnet.... Tack Marie och Emmelie för att vi fick hänga på....





Idag har Karin varit här på besök. Mats pssade upp oss med hemmagjord pizza och vin ( till karin ) Snäll man jag har!!! sedan blev det morotskaka som jag bakat...har varit sugen på det i flera veckor...

I morgon har de lovat fint väder....kan man få önska sig en riktigt skön heldag i falsterbo kanske..............

trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Malin W

Jättefin blogg du har :)) imponerad av alla fina bilder du tar. Nu kom du med på bloggar jag följer. Kram

2011-08-06 @ 09:04:44
URL: http://vanligvardagligblogg.blogspot.com
Postat av: Marie

Det var kul att få sällskap :)

2011-08-06 @ 18:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0