jobb jobb jobb...men det vackra vädret håller i sig...

Visst känns det lite lättare att stiga upp på morgonen när det är vackert väder? det tycker iallafall jag. Jag har gått upp enkvart tidigare än vanligt nu både tisdag och onsdag. Man är ju inte ett dugg piggare för att man ställer om klockan och slumrar en kvart till. Tänkte försöka samla på mig lite flex nu när vi går mot sommar och vackert väder...

Mådde risigt igår kväll. Kändes som att jag höll på att bli sjuk. Hade ont bak i vänstra skuldran. Kändes som om någon vred runt en kniv med jämna mellanrum. Riktigt sökte mig emellanåt. Dessutom hade jag jätteont i min hals.

Idag har både halsontet och skuldran gett med sig, men jag har fått fasligt ont i korsryggen....tror minsanna att man övervägt att avliva mig om jag varit en hund...haha

Många "borde" ligger och väntar på mig....borde stryka all ren tvätt...borde plantera mina blommor jag köpte igår...borde fixa Johannas studentplakat...borde ...borde...borde...ja, just det, borde bege mig ut på långrunda ikväll (vilket jag ska ) ja, listan kan göras hur lång som helst. Får se om vi kan stryka något ikväll eller om den blir ännu längre....


Kommentarer
Postat av: annmari

Du får ta det lite lungt så du inte går in i väggen.

2011-04-27 @ 18:21:18
Postat av: susanne

men det måste ju göras....

2011-04-27 @ 21:11:35
Postat av: Marie

Hoppas du mår bättre nu!!!Ibland får "måstena" vänta,speciellt när solen skiner.Jag skulle behöva städa,men pysslar hellre i trädgården just nu.Städa kan man göra när det regnar......

2011-04-27 @ 22:01:24
Postat av: Susanne

ja, jag är bättre igen. Blev inget av det verkade det som...skönt att slippa bli sjuk

2011-04-28 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0